Esti un marketer de continut. Scrii continut excelent. Promovezi brandul tau. Iti educezi clientii. Raspunzi la intrebarile cititorilor tai. Deci, de ce conteaza crearea de continut SEO-friendly?
Realitatea este ca crearea unei strategii de marketing de continut SEO poate lua acel continut informativ pe care tocmai l-ai finalizat si poate face ca cei mai importanti membri ai publicului tau sa-l observe si la o scara mai mare.
Optimizarea continutului SEO este o componenta esentiala a strategiei tale de marketing online. Prin aplicarea tehnicilor de optimizare SEO on-page, poti imbunatati vizibilitatea site-ului tau, atrage mai multi vizitatori si construi o prezenta online solida. Cu resurse precum https://instapress.ro/optimizare-seo-on-page/ la indemana, ai acces la informatiile necesare pentru a-ti dezvolta continutul in mod strategic si pentru a obtine rezultate durabile in peisajul competitiv al motoarelor de cautare.
Care sunt cele 3 componente principale ale continutului SEO?
Gandeste-te la SEO ca la o alta casuta de bifat in lista de distributie a continutului. Motoarele de cautare precum Google clasifica paginile in functie de:
– Continut de inalta calitate
– Relevanta
– Context
Lumea moderna a SEO-ului si a marketingului de continut a evoluat de la vremurile intunecate ale inserarii cu forta a cuvintelor cheie aleatorii in scrierea ta (numita “umplere cu cuvinte cheie”) la lumea moderna a integrarii cuvintelor cheie in locuri strategice in continutul tau.
Cum se foloseste SEO in scrierea de continut?
Un pas crucial in scrierea de continut SEO consta in plasarea cuvintelor cheie potrivite in locurile potrivite. Iata cateva practici recomandate:
Include cuvintele cheie in etichetele H1, H2 sau H3. Cand Google exploreaza pagina ta, citeste etichetele antet ca pe o cuprins pentru a descoperi focalizarea principala a continutului paginii.
Foloseste cuvintele cheie si termenii LSI doar acolo unde au sens, dar evita suprautilizarea unei cuvinte cheie, ceea ce poate afecta negativ rangul paginii. (LSI = Indexarea semantica latenta. Acestia sunt subiectele secundare ale cuvintelor cheie care ofera continutului SEO mai mult context.)
Actualizeaza etichetele alternative ale imaginilor pentru a include cuvinte cheie pe fiecare pagina web.
Nu uita de descrierea meta. O vei gasi direct sub titlu si URL in rezultatele cautarii Google.
Include cuvinte cheie in cadrul URL-ului paginii. Insereaza-le cat mai aproape de radacina URL-ului.
Cum sa scrii continut SEO
Idealmente, cel mai bun continut SEO incepe in faza de idei. Cercetarea de cuvinte cheie te poate ajuta in doua moduri:
Cand ai un subiect in minte, incepe prin a te intreba cum poti creste cererea de cautare in jurul acelui subiect.
Cand trebuie sa gasesti un subiect, incepe prin a descoperi ce intrebari isi pun clientii tai.
Pentru o analiza detaliata a celor trei etape ale crearii de continut SEO – ideare, planificare si creare – citeste acest ghid despre Cum sa Creezi Continut Web Excelent.
SEO si marketingul de continut: Cum gasesti cuvintele cheie potrivite
Gasirea cuvintelor cheie tinta corecte este o parte cheie a cunoasterii modului de a scrie continut SEO. Ia in considerare:
– Volumul de cautare: Cate persoane cauta folosind aceasta cuvant cheie in fiecare luna?
– Intentia de cautare: Utilizatorii cauta sa cerceteze sau sa cumpere?
– Concurenta: Cine mai apare in clasament pentru aceasta cuvant cheie? Ce concurenta ofera?
Unelte de cercetare a cuvintelor cheie precum Planificatorul de Cuvinte Cheie al Google sau uneltele Conductor’s Explorer pot ajuta sa descoperi volumul lunar de cautare (MSV).
Ce este SEO On-Page?
SEO-ul pe pagina te ajuta sa optimizezi continutul tau pentru motoarele de cautare pentru a obtine vizibilitate. De asemenea, arata motoarelor de cautare ca continutul tau prezinta expertiza, autoritate si incredere – numit EAT SEO. Acest lucru va imbunatati rezultatele tale de clasare si te va ajuta sa obtii trafic organic.
Am creat acest checklist practic pentru SEO-ul pe pagina, pe care il poti descarca, pentru a afla mai multe despre cum sa scrii continut SEO.
Ce factori imi ajuta clasamentul SEO?
Cei mai importanti factori care iti ajuta clasamentul includ:
– Continut de inalta calitate: Pagini si articole care sunt proaspete, practice si relevante
– Adaptabilitate la dispozitive mobile: Site-uri care utilizeaza un design responsiv sau 100% pentru dispozitive mobile
– Backlink-uri de inalta calitate: Google le vede ca pe un “vot de incredere” din partea altora si creste autoritatea SEO
– Autoritatea domeniului: Autoritatea este influentata de numarul total de link-uri si de vechimea, popularitatea si dimensiunea domeniului tau
SEO pe pagina: Componentele importante ale SEO-ului pe pagina includ etichetele titlu, descrierea meta, etichetele antet, URL-urile si etichetele alternative ale imaginilor
Cand motoarele de cautare gasesc continutul tau, cititorii tai il vor gasi si ei. Utilizarea acestor sfaturi de continut si copywriting SEO te va ajuta sa atragi vizitatori noi, sa te clasifici mai sus in motoarele de cautare si sa obtii mai mult traf